U okviru projekta „Stakleni izazov – zvono te zove“, koji je realizoval marketing agencija Republic u saradnji sa Fondom za zaštitu okoliša Federacije BiH i Ekopakom, održane su edukativno-zabavne promocije u Novom Travniku i Bihaću.

Tokom događaja, građani su imali priliku naučiti više o važnosti reciklaže staklene ambalaže i o tome kako pravilno odložiti staklo u namjenske kontejnere. Posebno ohrabruje učešće brojnih škola i vrtića – djeca su kroz igru, radionice i edukativne aktivnosti učila o reciklaži i dobila prigodne poklone.

Projekat „Stakleni izazov – zvono te zove“ realizovan je u četiri lokalne zajednice: Konjic, Općina Ilidža, Novi Travnik i Bihać. Tokom svih promocija, koje su posjetile stotine građana, organizovane su posjete djece iz škola i obdaništa, a ukupno je prikupljeno oko 1.200 tona staklene ambalaže.

Ovaj projekat pokazao je da zajedničkim angažmanom institucija, kompanija i građana možemo značajno doprinijeti očuvanju okoliša i unapređenju sistema reciklaže u Bosni i Hercegovini.

U projektu su učestvovali:

Marketing agencija Republic
Fond za zaštitu okoliša Federacije BiH
Ekopak
KJKP Rad Sarajevo
JKP Standard Konjic
JKP Vilenica Čistoća Novi Travnik
JKP Komrad Bihać
„Stakleni izazov“ predstavlja nastavak pilot-projekta „Upravljanje staklenom ambalažom na Zapadnom Balkanu“, koji je ranije realizovan u općinama Ilidža, Novi Travnik, Bihać i Konjic, uz učešće Ekopaka, GIZ-a i develoPPP.de programa, te u partnerstvu sa operaterima sistema Sekopak (Srbija) i Pakomak (Sjeverna Makedonija).