Konzum u Tržnom centru SCC u Sarajevu bio je domaćin jedne inspirativne i edukativne promocije o važnosti kupovine proizvoda s oznakom Zelena tačka.

Promocija je organizovana u suradnji sa SCC-om i Konzumom te je privukla veliki broj potrošača svih uzrasta koji su pokazali interes za Zelenu tačku i razvoj sistema reciklaže ambalažnog otpada u našoj zemlji.

Posjetitelji su imali priliku družiti se s timom Ekopaka koji je dijelio znanje o važnosti Zelene tačke, simbola koji označava da proizvođači koji koriste ovaj znak na ambalaži svojih proizvoda finansijski podržavaju razvoj sistema reciklaže ambalažnog otpada u našoj zemlji.

Promociju su podržali Coca-Cola, Nestle, Fino, Ledo, Royal Food i Orbico kao društveno odgovorne kompanije, članice sistema Zelena tačka koje finansijski učestvuju u razvoju sistema reciklaže ambalažnog otpada u našoj zemlji.

Nadamo se da će i ostale kompanije, koje još uvijek nisu uključene u sistem, voditi ovim primjerom i na taj način doprinijeti bržem razvoju sistema.

Jedan od najzabavnijih dijelova promocije bio je susret s Zekopakom, koji je oduševio najmlađe potrošače. Djeca su se s veseljem fotografirala sa Zekopakom, stvarajući nezaboravne trenutke i učeći na zabavan način o važnosti reciklaže ambalažnog otpada.

Vidimo se na sljedećoj promociji koja je zakazana 8. marta u Importanne Centru u Sarajevu u Konzumu koji je partner ovog projekta.