U okviru održavanja Međunarodnog programa Eko-škole, ovlašteni predstavnik programa “Inkubator društvenih inovacija – MUNJA” organizirovao je kreativno takmičenje EKOPAKET, koje podrazumijeva sakupljanje upotrebljeneTetra Pak ambalaže, organizovanje edukacije o procesu reciklaže za učenike, te motivisanje učenika da uzmu učešće i u kreativnom takmičenju.

Od strane 23 osnovne škole kreirano je 170 učeničkih radova, prava mala umjetnička djela koje je ocijenio stručni žiri, a među kojima je bio i predstavnik Ekopaka Eldin Šabeta. Ekopak kao strateški partner Eko-škola u BiH, osigurao je i vrijedne nagrade za pobjednike.

U kategoriji pojedinačnih radova nagrade su dobili:

1. mjesto: Viktor Pavlović, 6. razred, OŠ „Dubravica“ Vitez (mentorica: Vedrana Stevanović)

2. mjesto: LamijaFrlj, 1. razred, Šesta osnovna škola Sarajevo (mentorica: Danijela Parendija)

3. mjesto: Faruk Pošković, Prva osnovna škola Ilidža (mentorica: Dževada Begić - Čoko)

U kategoriji grupnih radova nagrade su dobili:

1. mjesto: Ekoakvarijum - OŠ „Kiseljak“ (Izabela Budimir, Helena Gradavski, Patricija Borović i Doris Franjić, 8. razred, mentorica: Tanja Čiča)

2. mjesto: Paun - OŠ „Vitez“ (Petra Garić, Petra Vaskić, Nika Kulić i Katarina Stojak, 8. razred, mentorica: Danijela Jurić)

3. mjesto: Neobični cvijet - OŠ „Sveti Sava“ Foča (Marina Ivanović, Nikola Ivanović, Ana Pejović i Lazar Popović, 4. razred, mentorica: Ljeposava Fundić)

Međunarodni program Eko-škole je razvila Fondacija za obrazovanje za okoliš (Fondation for Environmental Education – FEE) 1994. godine, a danas se provodi u više od 60 država svijeta i 50.000 obrazovnih ustanova. Eko-škole imaju sistem nagrađivanja pojedinih obrazovnih ustanova, na način da škole koje ispune postavljene kriterije i koje brigu za okolinu promiču kao trajnu vrijednost i način življenja, dobivaju povelju o statusu Međunarodne Eko-škole i Zelenu zastavu sa znakom Eko-škole. Metodologija je bazirana na sedam koraka koje pojedine obrazovne ustanove prema individualnom planu realiziraju uz pomoć ovoga programa.